Monday, March 22, 2010

adakadabra!!

Salam/Good day people!


ini adalah cubaan kedua aku utk menulis di dunia siber.haha.smpai ke hari ini, blogging masih belom jd passion aku. mgkin bakat menulis masih lg terpendam. or da abes da sbb time zaman2 skolah dulu aku asek menulis esei tuk dipertandingkan. (bongkak gile aku! haha)


kenapa tiba-tiba?


aku sndiri pun heran nape aku tergerak hati nk menulis blog ni. asalnye.. aku tgh stadi OM (operation management) tp hati dan perasaan aku lgsung tak tertumpu pd ketas2 note kt depan aku..ralik je mata aku melayari pelbagai blog2 shopping..tangan aku apa lg, ralik je meng'klik' new tab.haha. sungguh! window-blogshop sgt menarek berbanding OM!


yeah.i do love shopping and baking.

cloths.bags.shoes.accesories.cakes.cookies.

i loved all!!


haha. itu la ceritanye mcm mane aku bole psg niat nk wat blog. haha. sbb ade hati nk wt revision shopping and baking. :D


so ape lg? tunggu~


for my first review! *wink*


**jgn kate lg sbulan bru ak nk wt revision sudey~




With Love,

3 comments:

  1. masalahnya mcm mane nk jd follower mcm zima tu

    ReplyDelete
  2. hahaha.tekan je la follow nye button tu.

    ReplyDelete
  3. pinky : cepat...akk dh update.....

    ReplyDelete