Tuesday, March 23, 2010

Favorite: Purple Hobo Bag by Bershka!

Good day people!

utk menunjukkan keseriusan aku nk teruskn blog aku ni..aku akn mula kn dgn review salah satu brg kesayangan aku. i love bags. and this is the most favorite bag drpd apa yg aku ade.

Purple Hobo Bag from Bershka!

aku mmg suka kan beg y besar. mgkin sbb tuk tutup bentuk bdn aku.kang kalau beg kicik, nmpk bdn besar.hahaha. anyway, mak aku kate 'baru la nmpk remaja~'. plus, ape y aku suke psl beg ni, die lembut dan ringan. sesuai dgn gaya hidup remaja, aktif dan happening. sesuai jgk nk digaya kn dgn mcm2 baju, tempat dan majlis. and aku rase skrg, mmg trend kot pakai beg besar2 walaupn dlm bag, ade la dompet ngn hp je. :D

bag ni jgk amat berguna ye kwn2~ jd poket doraemon. kdg2, bile kwn aku mls nk bwk beg, die ckp 'dayah, tumpang poket doraemon ko'. so penuh la beg aku ngn segala mcm bende.haha. :D

erm, bag ni aku beli time aku g melawat papa aku kt Jeddah around tahun lepas. at that time, aku tgh survey2 di Arabian Mall, Jeddah. ingtkn nk beli baju, tp dpt bag. kebetulan, kt sane tgh SALE. So, ape lg beli jgn x beli!


beg kesayangan aku da lunyai! :(


beg ni sbnrnye bole jd beg silang y labuh
sbb ade y tali pjg d beri skali time beli tu.


bershka.

 
I bought this bag at Saudi Riyal 99. bersamaan dgn RM 88++ cmtu la.
Time aku beli dlu tu tgh sales gile2. so,  Amat berbaloi!

so, aku harap korg ade la idea pas ni nk beli beg baru! and jgn lupe kongsi ngn aku jgk info psl bag/shoes baru korg! :P

*aku tgh mencari bag jenama serupa. tp xjmp2 smpai skang.kalau korg ade info psl bag jenama ni, sile roger2 aku kt komen eh. :D thx!



 
With Love,

No comments:

Post a Comment