Monday, April 26, 2010

Doa Seorang Kekasih

Hye guys..
 aku nk kongsi something y aku br aku dpt td time aku tgh sibuk duk belek2 iCON aku kt lab td...

subject email tu : Doa Seorang Kekasih.

so aku ngn pnut dgn eager nye la nk bace..  mane tau bole cilok2 sket ke masuk dlm doa2 kami :D

Sesuai atau tak korg kne la bace sndiri.. tp aku rase doa ni sesuai la kot pd sape2 y tgh hangat bercinta ke, y cinta ditolak ke, cinta antara benua ke, cinta terhalang ke.. :P

jgn lpe bacer bismillah ye kwn2 before bace doa... :D

.
.
.
.
.
.



"Ya Allah, kalau dia memang jodohku,



jodohkanlah...







Tapi kalau bukan jodohku,



Jodohkanlah jugak...







Jika dia tidak berjodoh denganku,



maka jadikanlah kami jodoh...







Kalau dia bukan jodohku,



jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, selain



aku...







Kalau dia tidak bisa di jodohkan denganku,



jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,



biarkan dia tidak berjodoh sama seperti



diriku...







Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,



jodohkanlah kami kembali...







Kalau dia jodoh orang lain,



putuskanlah!



Jodohkanlah dengan ku....







jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,



biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu



dan



kemudian jodohkan kembali dia dengan ku ...







"Amin...".


haaaa.. mcm mane? sesuai ke idak?? :D

jgn marah ye. takot plak ade y amek hati dgn lawak2 sumbang mcm ni.. :P

apapun, insyaAllah.. Allah akan ketemukan jua jodoh kite.. semuanye da tertulis..
kite doakn y terbaek ok?

tp andai kate tiada jodoh antara kite.. jgn cpt melatah.. mgkin.. jodoh kite blom smpai lg? ala2 kene tggu jmp cinderella or prince charming gitu! insyaAllah.. Allah tu kn Maha Adil..

utk y sedang dilamun cinta (lol), sayangi pasangan anda seiklas hati ok? insyaAllah, Allah akn bukakan jalan y terbaek utk kalian!!

p/s: sy sayang family sy, bf sy, kwn-kwn sy and kucing sy! :D


Love,



No comments:

Post a Comment